رفتن به مطلب

فکشن زندان بانی


پست های پیشنهاد شده

سلام و درود به تمام ادمین هیاه عزیز من یه پیشنهاد دارم که خیلی خوبه واقعا پیشنهادم فکشن زندان بانی هست و یک زندان بزرگ بتشه و فکشن جداگانه با ممبر و لیدر خود یا که مثلا ممبر ها از ساعت 1تا10شب باید شیفت باشن و نزارن کسی فرار کنه و کسی نیاد تو و توجه داشته باشید اینجوری نباشه که فقط پیدی ها بیان همه بتونن و یه تایم خاص برای ملاقاتی بتونن بیا مثلا 3تا4 و خارج از این تایم کسی بیاد ممبر زندان بانی وانتپ مزاحمت و کیل و ممبر هایه زندان بانی نمیتونن خارج از زندان به کسی وانتد بدن یا جیل کنن و یه قابلیت داشته باشه که ممبر هر فکشن نظامی مثلا یه جایه دور بود و نمیتونست بیاد یا ماشین نداشت بتونه به ممبر هایه زندان بانی بگن تا اونی که دستگیر شده با اون ماشین بزرگا که مال زندان هست بیار و یه قابلیت دیگه هم داشته باشه که بتونیم از زندان فرار کنیم و خودمون نمیتونیم باید با کمک دیگران و فقط گنگ بتونه تین کارو کنه و باید گنگ بیاد تو دم اون دری که میخواد باز کنه یه سی ام دی بزنه و بعد 2دقیقه در باز شه و در ها توری باشه که فمشن زندان بانی بتونه باز و بسته کنه و مثلا در تایم ملاقاتی بره gt کنه از زندان بیاره بیرون ببره تو اتاق ملاقاتی پیشه اون فرد و برگردونه و نکات مثبت خیلی پاره مثلا کم بود تنوع شغل نیست دیگه هیجانی تر میشه سرور پلیر جذب میشه آرپی تر میشه و .......

 

تشکر از شما

 Zaker_Winsmoke

 

ID Tel: @Abel_XbX

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
متأسفانه محتوای شما حاوی عباراتی است که ما اجازه انتشار آن را نمی دهیم. لطفاً محتوای خود را ویرایش کنید تا کلمات برجسته شده در زیر حذف شوند.
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • ایجاد مورد جدید...