رفتن به مطلب

رفع مشکلات و ابهامات بروزرسانی 1402/11/26


Vip_Amir

پست های پیشنهاد شده

سلام به تمامی بازیکنان،

 

طبق بروزرسانی اخیر (بروزرسانی 1402/11/26) دو تغییر بزرگ در ارتباط با خرید و تمدید Family ایجاد شد و همچنین تغییر دیگری بر ظاهر شدن وسایل نقلیه در سرور اعمال شد.

با توجه به نظرات و انتقادات بازیکنان در ارتباط با بروزرسانی اخیر، مشکلات مبهمی در این باره به وجود آمد.
در این پست توضیحاتی در این باره خواهیم داد تا این ابهامات رفع شود.

 

- دلایل تغییر سیستم Family
طبق بررسی تیم اجرایی از وضعیت فمیلی ها مشخص شده که تعداد بسیار زیادی فمیلی در سرور وجود دارد که با نام های رندوم و بی معنی ساخته شده است.
با بررسی وضعیت این فمیلی ها نیز مشخص شد که بیشتر فمیلی های ساخته شده به این شکل فعالیت درستی نداشته و همچنین اکثریت این نوع فمیلی ها باعث جمع آوری بازیکنان تازه وارد و نا آشنا با سرور بدون دلیل در فمیلی خود شدند.
با نتیجه گیری تیم اجرایی تصمیم بر این شد که طرح تمدید بر روی فمیلی ها نیز اجرا شود تا از هرگونه فمیلی های بدون فعالیت و بدون مزیت جلوگیری شود.

- دلیل تغییر سیستم وسایل نقلیه
وسایل نقلیه موجود در سرور درحال حاضر به مقدار بالایی رسیده است.
به دلیل محدودیت SAMP برای مقدار وسایل نقلیه موجود در سرور، اکثریت وسایل نقلیه بازیکنان در زمان هایی که تعداد بالایی از بازیکنان در سرور حضور دارند به مشکل بر میخورد و قابل دسترسی نبود.
تیم اجرایی در ارتباط با این موضوع تصمیم گرفت که ظاهر شدن تعداد وسایل نقلیه را محدود کرده تا این مشکل در زمان هایی مانند رویداد های درون سرور رخ ندهد و بازیکنان تنها از وسایل نقلیه مورد نیاز استفاده کنند.

 

تیم ما همچنان سعی بر ایجاد بهترین فضا را برای بازیکنان خود داشته تا بازیکنان تجربه بهتری در سرور داشته باشند.

همچنین در ارتباط با تغییر سیستم Family بروزرسانی جدیدی نیز اعمال شد و هم اکنون خرید و تمدید فمیلی برای بازیکنان آسان تر می باشد :
(🔧 بروزرسانی بهود و رفع مشکلات - 1402/11/26)

 

از تمامی مشکلاتی که برای بازیکنان عزیز در ارتباط با بروزرسانی اخیر رخ داده عذرخواهی میکنیم و امیدوار هستیم که در ارتباط با موارد ذکر شده بالا ما را درک کنند.
از همراهی و درک شما سپاسگزاریم.

  • Like 6
  • Thanks 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • ایجاد مورد جدید...