رفتن به مطلب

تغییر در عوارضی و قابلیت CDrug گذاشتن دراگ در ماشین و وام بانک


پست های پیشنهاد شده

              سلام و درود خدمت پلیر های عزیز ایران رول پلی

من یک ایده درباره گذاشتن دراگ در ماشین داشتم این سیستم به این صورت است که

یک سی ام دی به اسم /CDrug به بازی اضافه بشه که عملکردش به این صورت است که ما وقتی این سی ام دی رو میزنیم یک صفحه باز میشه و باید حتما سوار ماشین شخصی خود باشیم بعد از زدن این سی ام دی یک صفحه باز میشه و دو گزینه داره Put و Take که Put به معنی گذاشتن دراگ و Take به معنی برداشتن دراگ. و برای پیدی هم در عوارضی ها که وایمستند بجایه اینکه ققط Pass بگیرند یک سی ام دی باشه به اسم /CFrisk برایه گشتن ماشین که با /Dl ایدی ماشینو ببینن و ماشینو بگردن بعد هم اگر چیزی داشت با /‌CTake از ماشین بردارن و به فرد وانتد حمل مواد مخدر بدهند و خود فرد هم بگردند با /Frisk در عوارضی ها. و 

و درباره خود عوارضی که دمه مرز ها که گیت هست یا پیدی ها باید یک مقدار پول بگیرند پول عوارضی یا گیت بسته باشید و برای مثال با دکمه H که گیت را باز میکنیم یک صفحه باز بسه که این مقدار پول باید بدهید که باز بشه و دو گزینه No و Yes باشد که با زدن Yes پول کم میشود و در گیت باز میشود. و نظر بعدی من اضافه کردن وام بانک است

اگر موافقید در همین تاپیک بگویید موافقم یا مخالفم یا اگر با یکی مخالف و با یکی موافق بودید اعلام کنید لطفاً همه نظر بدید ادمین ها به حرف من تنها گوش نمیدهند.

           شاد باشید..... 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
متأسفانه محتوای شما حاوی عباراتی است که ما اجازه انتشار آن را نمی دهیم. لطفاً محتوای خود را ویرایش کنید تا کلمات برجسته شده در زیر حذف شوند.
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • ایجاد مورد جدید...