رفتن به مطلب

🔴 رویداد عملیات شورش در شهر 💥


Vip_Amir

پست های پیشنهاد شده

اخبار جدیدی که با عنوان پلیس های فاسد شهر لوس سانتوس پخش شده توجه مردم را به خود جلب کرده است.

 

طبق شایعات اخیری که در بین مردم شهر Los santos پخش شده است شنیده شده که فساد از سمت پلیس های فاسد در شهر اوج گرفته و باعث نا آرامی مردم شده است، طی برخی گفت و گو های مستقیم از مردم شهر Los santos به دست ما رسیده که مردم از این بی عدالتی و پیگیری ضعیف رئیس پلیس شهر Los santos آشفته هستند.

 

در این حین طی گزارش های دیگر، بعضی از مردم ادعا دارند که برخی از اعضای باند های گنگ با پلیس های فاسد، جنگ تن به تن داشته و حضور این اعضا از باند های گنگ باعث کاهش پلیس های فاسد و در نهایت کاهش بی عدالتی صورت گرفته بود.

رئیس پلیس شهر Los santos به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام نمود که باند های گنگ مرتکب جرم سنگین شدند و با قتل مستقیم نیرو های دولتی به عنوان شورش بر علیه نیروی کشوری شناخته میشوند.
همچنین وی فرمود برای خاتمه به فعالیت تروریستی این باند ها، طی تلاش های اخیر به کمک اعضای FBI موفق شدیم به درون این باند های گنگ نفوذ کرده و به همراه نیرو های ویژه San Andreas از آنها جلوگیری نماییم.
رئیس پلیس با انجام این عمل گفت که با اینکار از کشتار جمعی نیرو های پلیس و از تجاوز به امنیت کشور جلوگیری کردیم.

طبق این موضوع هم اکنون مردم شهر Los santos ادعا دارند که این عمل انجام شده منجر به برپا سازی مجدد پلیس های فاسد میشود که از قدرت خود برای سود خودخواهانه خود بر علیه مردم بی گناه سوء استفاده خواهند کرد.
با عدم حضور باند های گنگ مردم به تنهایی دست به کار شدند و در این مدت کوتاه گروه های متفاوت بسیاری تشکل دادند تا بر علیه پلیس های فاسد و پیگیری نادرست رئیس پلیس شورش کنند.
این هجوم با عنوان عملیات شورش در شهر از طرف مردم قرار گرفته و باعث حمله مستقیم به مکان های عمومی و تخریب آنها شده که منجر به آماده باش نیرو های امنیتی شهر Los santos شده است.

 

شهردار Los santos به این وضعیت واکنش نشان داد و گفت : دسته ای از این افراد شورش گر از سمت بازماندگان ناشناخته اعضای باند های گنگ می باشد و این هجوم تنها باعث ضرر مستقیم با ایجاد فرصت برای فساد بیشتر از سوی خلافکاران و افراد قاتل بوده که میتواند مشکلات عمیقی به وجود بیاورد.
همچنین وی فرمود : از مردم خواهشمند هستیم که در این مدت مشکل ساز در خانه هایشان بمانند تا از خطر های ناگهانی در امان بمانند.

 

  • عملیات شورش در شهر

در این مدت تمامی مکان های Green Zone غیر از Spawns و Medic غیر فعال شده و استفاده از هرگونه سلاح آزاد میشود.

طی این رویداد بازیکنان مجاز به انجام DM و VDM هستند و بر این اساس، شکایات مربوط به این موارد مورد پیگیری قرار نخواهد گرفت
توجه : هر نوع قانون دیگر جز DM و VDM مانند Spawn Kill ،Cheats و... همچنان ممنوع می باشد !

تمامی نیرو های پلیس و امنیتی قادر به مقابله با شورش گران در هر مکانی هستند.

 

- مهلت این رویداد تا 19 مرداد ساعت 17:00 ادامه دارد.
🟢 بعد از اتمام رویداد، تمامی مکان های Green zone مجدد فعال خواهند شد.

  • Like 1
  • Haha 3
  • Confused 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • ایجاد مورد جدید...