Vip_Amir ارسال شده در March 16, 2023 at 12:41 اشتراک گذاری ارسال شده در March 16, 2023 at 12:41 شما میتوانید برای شکایت از ادمین به پشتیبانی تلگرام ما یا تیکت پشتیبانی سرور دیسکورد مراجعه کرده و طبق فرم زیر شکایت از ادمین مورد نظر را ثبت کنید. نام شما در بازی: نام ادمینی که شما از ایشان شکایت دارید: اطلاعات اکانت شما (Level، رنک و فکشن فعلی شما در سرور) : توضیحات شکایت: مدارک مورد نیاز (فیلم،عکسو...) آدرس ربات پشتیبانی تلگرام : https://t.me/IRanRp_Support لینک سرور دیسکورد : https://discord.gg/iranroleplay * نکات مهم در ارتباط با شکایت از ادمین توجه : برای شکایت از ادمین مورد نظر باید توضیحات کامل از موضوع درباره مسئله و مشکل پیش آمده ارائه دهید تا قابل بررسی و پیگیری باشد. 1.پیش از ارسال گزارش دقت داشته باشید که از قوانین به طور کامل مطلع بوده باشید. اگر از برخی قوانین یا در کل از قوانین اطلاعی نداشته باشید ممکن است باعث اشتباه در گزارش خود شوید. در صورتی که با بی اطلاعی از قوانین قصد شکایت از ادمین داشته باشید پاسخی دریافت نخواهید کرد و شکایت مربوطه نادیده گرفته خواهد شد. 2. ساخت مدارک و شواهد جعلی یا پاپوش سازی برای ادمین مورد نظر منجر به مجازات بیشتر شما خواهد شد. 3. اگر در مدارک و شواهد شما و ادمین مقابل، توهینی از سمت شما در آن زمان و صحنه به ادمین قابل مشاهده باشد، شکایت شما به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود. 4. موارد و موضوعات مربوطه به شکایات از ادمین ها از سوی تیم اجرایی بررسی و پیگیری میشود بنابراین باید مستقیما در پشتیبانی تلگرام یا تیکت پشتیبانی دیسکورد ارسال شود لذا هیچ یک از کارکنان سرور مسئولیتی در قبال حل مشکل آن در انجمن ندارند. 5. تمامی توضیحات داده شده میبایست با تمامی مدارک و شواهد تطابق داشته باشد تا قابل قبول باشد. اگر توضیحات و مدارک شما تطابق نداشته باشد، امکان دارد پیگیری شکایت مربوطه ناقص و نادرست انجام شود. 6. در اسرع وقت تیم اجرایی به شکایت شما پاسخ و پیگیر موضوع خواهند بود لذا از آزار و عجله برای پیگیری گزارش خودداری کنید. موارد بی مورد، شکایات بدون توضیح و بی مفهوم پاسخی دریافت نخواهند کرد و شکایت مربوطه نادیده گرفته خواهد شد بنابراین حتما توضیحات و مدارک کامل ارائه دهید. 7. در صورتی که از موضوع و مشکل اتفاق افتاده بیش از 24 ساعت (یک روز) زمان برده باشد و قصد شکایت داشته باشید، شکایت قابل پیگیری نخواهد بود. این مورد فقط در موارد خاص مانند: فروش واقعی، کلاهبرداری، تبلیغ دیگر مجموعه ها و... از این نظیر تا سقف مدت زمانی یک ماه قابل پیگیری خواهد بود. شکایت ها باید طبق قوانین شکایات باشد. 2 1 1 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر گزینه های به اشتراک گذاری بیشتر...
پست های پیشنهاد شده