رفتن به مطلب

قوانین انجمن

AmirSh

تمامی بازیکنان پیش از استفاده از تالار گفتمان مجموعه، میبایست قوانین تالار گفتمان را مطالعه نموده و بپذیرند.

 

قوانین کلی انجمن
 

1 - در تمامی بخش ها باید از فارسی استفاده کنید بنابراین استفاده از زبان های دیگر و همچنین Fenglish مجاز نیست !

2 - در بخش های شخصی سازی حساب انجمن خود (پروفایل، Bio و...) استفاده از موارد غیر اخلاقی و +18 ممنوع است.

3 - در بخش های رسمی انجمن از علامت های خاص مانند: \: 3> xD و ... و ایموجی استفاده نکنید تا فضای رسمی آن حفظ شود.

4 - استفاده از کلمات رکیک و توهین آمیز در تمامی بخش های انجمن ممنوع بوده و پس از 3 بار اخطار بطور دائم از انجمن محروم میشوید.

5 - پست‌های شکایات، درخواست‌ عضویت ها و... دارای فرم نمونه هستند که باید اون فرم را بصورت کامل و صحیح پر نمایید، در غیر این صورت درخواست یا شکایت شما رد میشود.

6 - از ارسال مطالب نامفهوم، اسپم بی دلیل (مواردی که خارج از دایره لزومات است) خودداری کنید.

7 - از دخالت در پست هایی که مربوط به شما نمیشود خودداری کنید مخصوصا در بخش شکایات !

8 - شما میتوانید هر زمان مطلبی مشاهده کردید که با قوانین مغایرت داشت یا به شما توهین و بی احترامی شده بود، بر روی علامت سه نقطه را که بالای مطالب سمت چپ هست کلیک کرده و آن را به ادمین ها گزارش دهید.

 

قوانین شکایات
 

1 - عنوان پست در بخش های شکایت فقط و فقط باید اسم فردی که از آن شکایت دارید باشد.

2 - از نوشتن مطالب اضافی در بخش عنوان جداً خودداری کنید، نیازی به نوشتن *شکایت از... و دلیل شکایت خود* نیست !

مثال :

شکایت از Amir_Mohammad

 Amir_Mohammad 

3 - اگر از فردی شکایت کرده باشید و طبق مدارک ثبت شده، شما اقدام به تحریک شخص برای هرگونه تخلف و نقض قانون کرده باشید، شکایت شما رد خواهد شد !

4 - مدارک شکایات باید حتما از درون سرور باشد بنابراین مدارک خارج از سرور قابل قبول نیست.

5 - مدارک شکایات به هیچ عنوان نباید شامل هیچگونه ویرایش و دستکاری باشد (Photoshop، پوشاندن عکس، خط زدن، برش عکس و...).

6 - تمامی توضیحات داده شده میبایست با تمامی مدارک و شواهد تطابق داشته باشد تا قابل قبول باشد.

7 - شکایت از چندین نفر همزمان در یک پست قابل قبول نیست و باید در تاپیک های جداگانه از آنها شکایت کنید.

8 - مدارک شکایت برای ثبت پس از 24 ساعت منقضی میشود و دیگر از آن نمیتوانید برای شکایت از فردی استفاده کنید بنابراین قبل از 24 ساعت در صورتی که قصد گزارش دارید حتما آن را ثبت کنید.

9 - در صورت ویرایش پست شکایت و درخواست عضویت در اقلیت ها، شکایت یا درخواست شما رد خواهد شد.

10 - اگر شکایات ثبت شده بسیار زیاد باشد یا ادمین مربوطه برای رسیدگی به شکایات حضور نداشته باشد، پاسخ و پیگیری شکایت ممکن است 1 الی 3 روز زمان ببرد، بنابراین تا هنگام بررسی آن از اسپم و درخواست پیگیری خودداری کنید !

 

نکات مهم ارسال شکایت
 

در صورتی که شکایت شما فاقد مدرک صحیح باشد یا از روی قصد تکراری باشد، اکانت شما در سرور به دلیل Trash Complaint "وارن" دریافت خواهد کرد !

توجه داشته باشید که برای ثبت شکایت باید از وضعیت اکانت خود (mm > 1/) در فرم شکایت، عکس معتبر و با تاریخ همان روز در قسمت "اطلاعات اکانت شما" بارگذاری کنید !

 

مجازات عدم رعایت قوانین تالار گفتمان
 

در صورت عدم رعایت قوانین، کاربر مورد نظر اخطار دریافت کرده و پس از اخطار های مکرر، فعالیت ها (نشان های کسب شده و دیگر امتیازات) حذف میشود و به مدت 15 روز از تالار گفتمان محروم میشود.
نکته : در برخی موارد مانند تبلیغات در انجمن، توهین های پی در پی و ... ممکن است بدون اخطار، فرد (با توجه به شدت) به مدت بیشتر یا دائم از انجمن محروم شود.

×
×
  • ایجاد مورد جدید...